preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Krešimira IV. Šibenik

Login
Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 4. 2010.

Ukupno: 352437
Ovaj mjesec: 986
Ovaj tjedan: 2
Danas: 2
Selo ili grad?
Učenici su međusobno razgovarali:" Gdje je bolje živjeti u selu ili gradu?"



 

 

 

 

 

KORISNI LINKOVI

 

 

 

Čitajte lektire u

elektroničkom  obliku!

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Static HTML

Projekt "Vilinska čarolija"
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Vilinska čarolija"
Autor: Jelena Buđanec, 24. 10. 2022.

I ove školske godine smo se prijavili na natječaj Ministarstva znanosti i obrazovanja za provedbu projekta u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u školskoj godini 2022./2023. Nadamo se da će naša prijava biti prihvaćena jer smo projekt detaljno razradili i u njega unijeli mnogo novih ideja i aktivnosti.                                           

Projekt VILINSKA ČAROLIJA u OŠ Petra Krešimira IV. zamišljen je kao projekt u kojem bi naglasak bio na razvijanju praktičnih vještina i ručnom radu učenika, razvoju likovno-umjetničkih vještina učenika te razvoju govornih i dramsko-prezentacijskih vještina.

Naziv Vilinska čarolija odabran je jer će praktičan rad učenika biti paralelno povezan s proučavanjem hrvatske usmene književne baštine i priča o hrvatskim vilama i njihovim „čarolijama”, a učenici bi u školi proveli „čarolije” – mijenjali i uljepšali interijer i eksterijer škole i učinili ga ugodnijim za rad. Priča s kojom bi se mogla povezati idejna nit našeg projekta jest priča o vili Kosjenki (Ivana Brlić-Mažuranić, Regoč) koja je imala bisere koji bi se pretvorili u što god je poželjela – tako će se naši učenici svaki mjesec u neki kutak škole baciti svoj „biser”- novi predmet, uređen kutak škole,oplemenjivanje školskog mediteranskog vrta, novu priču koja će se pripovijedati u razredima uz pomoć kamišibaja ili izrađenih lutaka.

Razvijat će se i provoditi školske izvannastavnih aktivnosti koje će biti usmjerene na prožimanje nekoliko predmetnih područja (umjetničkog, jezično-komunikacijskog, tehničkog, prirodoslovnog i društveno-humanističkog područja). U centru svih aktivnosti najviše će biti izražen razvoj ručnog i praktičnog rad učenika, razvoj fine motorike, razvoj govornih i komunikacijskih vještina učenika te poticanje kreativnosti i poduzetnosti učenika.

Radujemo se početku smiley






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju