preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Krešimira IV. Šibenik

Login
Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 4. 2010.

Ukupno: 351167
Ovaj mjesec: 1294
Ovaj tjedan: 318
Danas: 11
Selo ili grad?
Učenici su međusobno razgovarali:" Gdje je bolje živjeti u selu ili gradu?"



 

 

 

 

 

KORISNI LINKOVI

 

 

 

Čitajte lektire u

elektroničkom  obliku!

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Static HTML
 

NAŠA MALA KNJIŽNICA

Projekt „Naša mala knjižnica“ (u daljnjem tekstu NMK)provode stručna suradnica pedagoginja Andrea
Malenica Celić i knjižničarka Katarina Bošnjak s prvašićima u produženom boravku. Cilj projekta je
poticanje čitanja i razvijanje kritičkog mišljenja. Kroz radionice će se obrađivati razna književna djela i
aktivnosti u sklopu određenog djela.

OVDJE POGLEDAJTE ALBUM  FOTOGRAFIJA SA RADIONICA

                 

 

Naša mala knjižnica VII

Na sedmoj radionici „Naše male knjižnice“ gđa. Anamarija iz Udruge gluhih i nagluhih Šibensko-kninske županije djeci je na znakovnom jeziku pročitala priču Uhu, pogledali su crtiće Zlatokosu i Crvenkapicu te potom učili znakovne izraze za  boje.

 

 

 

Naša mala knjižnica VI

Tijekom 6. radionice „Naše male knjižnice“ gđa. Anamarija iz Udruge gluhih i nagluhih Šibensko-
kninske županije djecu je na znakovnom jeziku naučila kako da pokažu prostorije kuće, godišnja doba,
prijevozna sredstva, brojeve do 1000, strane svijeta, različita zanimanja, veće gradove Hrvatske,
kulturne ustanove i slično. Nakon usvojenih pojmova djeca su od naučenih znakova prevodili i slagali
rečenice te predstavljali sebe kroz nekoliko rečenica.

ALBUM S FOTOGRAFIJAMA S RADIONICE

 

NAŠA MALA KNJIŽNICA - V. Radionica - 23.11.2023.

 

U četvrtak 23. studenog održali smo petu radionicu „Naše male knjižnice“. U posjet nam je stigla gđa.
Anamarija Kolić iz Udruge gluhih i nagluhih osoba Šibensko-kninske županije. Gđa. Anamarija je s
djecom obradila dvoručnu abecedu, mjesece u godini, dane u tjednu, brojeve do 10 te neke
svakidašnje riječi i rečenice na znakovnom jeziku. Djeca su uvježbavala znakovni jezik te su na kraju
radionice neki od njih uspjeli samostalno predstaviti se, reći neku kratku rečenicu i slovkati svoje ime
na znakovnom jeziku.
I ovaj četvrtak nam gđa. Anamarija stiže u posjetu te se radujemo znanju koje će nam prenijeti.

 

NAŠA MALA KNJIŽNICA - IV. Radionica - 2.11.2023.

Četvrtu radionicu održanu 2. studenog započeli smo također ponavljanjem osjetila kroz kviz
na pametnoj ploči. Kako su se djeci svidjeli kvizovi na pametnoj ploči pripremili smo im i
kviz „Pridruži uho vlasniku“ te su djeca tako morali otkriti koje uho pripada kojoj životinji.
Potom smo igrali igru pantomime gdje su djeca prema priloženim karticama prema željenom
obliku morali odglumiti ono što se na kartici nalazi dok su ostala djeca pogađala.
Nakon pantomime pročitali smo još jednom priču „Uho“ kako bi se podsjetili na sami sadržaj
priče te krenuli u izradu glavnih likova istoimene priče pomoću kolaža i ljepila. Radove
možete vidjeti u prostorijama knjižnice, a poslužiti će nam za igrokaz koji ćemo zajedničkim
snagama pripremiti za jednu od nadolazećih školskih priredbi.

 

NAŠA MALA KNJIŽNICA - III. Radionica - 26.10.2023.

Kako bi ponovili osjetila koja smo obradili tijekom prošle radionice djeci smo pripremili
kvizove na pametnoj ploči gdje su trebali pridružiti podražaje osjetilima. Kako bi dodatno
pojačali osjetilo sluha zaigrali smo igru „pokvareni telefon“. Okušali smo se i s čitanjem s
usana te zaključili kako je teško kad ne čujemo. Prepričavali smo priču Uho, koju smo čitali na
prošloj radionice, te je svako dijete nacrtalo najdraži dio priče. Djeca koju znaju pisati ispisali
su tekst te je od teksta i crteža nastao plakat o Uhu koji krasi školsku knjižnicu.

 

 

NAŠA MALA KNJIŽNICA - II. Radionica - 19.10.2023. - UHO

Druga radionica NMK održana 19. listopada započela je rješavanjem triju zagonetki, čija
početna slova su otkrivala naslov priče.
Nakon što su djeca otkrila naslov priče, uslijedilo je čitanje te razgovor o priči. Kroz odgovore
na postavljena pitanja i učeničke izjave vidljivo je da su priču pozorno slušali i razumjeli o
čemu se radi.
Potom smo djecu podijelili u pet manjih grupa te ih uputili prema pripremljenim
aktivnostima. U smjeru kazaljke na satu, grupe su se rotirale i išle od aktivnosti do aktivnosti.
Kroz aktivnosti djeca su otkrivala svoja osjetila.
- ZVUK - zvučni memory - u posudicama su stavljeni različiti materijali te su djeca trebala
pronaći parove
- NJUH - pogodi miris - u posudice na vatu ukapali smo mirise različitih eteričnih ulja te su
djeca pogađala o kojim mirisima se radi
- DODIR - ocrtavanje leđa - djeca su se podijelila u parove unutar svojih grupa te je jedan
crtao rukom po leđima drugog djeteta koji je to pokušao prenijeti na papir
-OKUS - pogodi okus - različite okuse poput soli, šećera, papra, cedevite, kakaa smo djeci
stavili u maloj količini na zlog ruke da kušaju i pogode o kojem okusu se radi
-VID - pogodi broj - testom za daltoniste vježbali smo vid
Nakon što su sve grupe prošle kroz sve aktivnosti ponovno smo sjeli u krug kako bi
porazgovarali o tome što smo upravo radili i što smo otkrivali. Djeca su zaključila sljedeće:
„Okuse, mirise, crtanje, vid i sluh.“
„Pokuse smo radili.“
„Ovo je bio kao test za školu, ono kad nam gledaju vid.“
„Aktivirali smo pamet, hrabrost, vid, miris, okus, zvuk, sluh i osjetljivanje po leđima.“
„Cimet je najgadniji okus.“
„Priča Uho nas je naučila da su svi prijatelji - kao što smo mi igrali Klupko prijateljstva.“
„Uho je samo slušalo - jako je važno čuti, vidjeti, osjetiti i pupati.“

 

 

Prva radionica

Prva radionica održana je 12. listopada i za cilj je imala međusobno upoznavanje svih sudionika,
uočavanje svakog pojedinca, prihvaćanje da smo svi različiti i usvajanje pravila radionice.
Na našoj I. radionicu naglasak je bio na međusobnom upoznavanju djece i voditeljica kroz igru
„Klupko prijateljstva“. Djeci je dano klupko vune kojeg su dobacivali jedno drugome. Onaj tko drži
klupko u ruci mora reći svoje ime i što najviše voli te zatim zadržava dio niti klupka i baca ga
sljedećem prijatelju. Nakon što smo se svi izredali od klupka smo napravili pravu mrežu te zaključili da
smo sada međusobno povezani i da jedni drugima moramo biti prijatelji i pomagati.
Nakon ove igre prešli smo na utvrđivanje pravila NMK. Djeca su podizanjem ruke predlagala pravila,
sve smo ih zapisali, utvrdili te podijelili djeci papire i pribor za crtanje kako bi izrečena pravila napisali
i nacrtali. Od dječjih crteža i teksta izradili smo plakat koji sada krasi školsku knjižnicu i podsjetnik
nam je na pravila koja moramo poštivati.

 

 

 

 

preskoči na navigaciju