preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Krešimira IV. Šibenik

Login
Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 4. 2010.

Ukupno: 352448
Ovaj mjesec: 997
Ovaj tjedan: 13
Danas: 13
Selo ili grad?
Učenici su međusobno razgovarali:" Gdje je bolje živjeti u selu ili gradu?"



 

 

 

 

 

KORISNI LINKOVI

 

 

 

Čitajte lektire u

elektroničkom  obliku!

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Static HTML
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
NAŠA BUDUĆNOST JE ZELENA
Autor: Jelena Buđanec, 4. 7. 2022.

Projekt "Povratak u zelenu budućnost – život s Krkom i uz nju jučer, danas, sutra“, koji provodi naša škola u suradnji s Javnom ustanovom “Nacionalni park Krka”, a sufinancira ga Ministarstvo znanosti i obrazovanja, priveo se kraju.

Svi su učenici naše škole, od 1. do 8. razreda, sudjelovali u terenskoj nastavi na našoj krškoj ljepotici Krki i u izvannastavnim aktivnostima tematski vezanima uz Krku unutar škole. Javna ustanova “Nacionalni park Krka” organizirala je za naše učenike radionice, predavanja i terensku nastavu na temu Krke i bogate zavičajne baštine uz njezin tok. Uz stručno vodstvo djelatnika “Nacionalnog parka Krka” obišli smo gotovo sve dijelove parka: Skradinski buk, Roški slap, Oziđanu pećinu, Burnum, Manojlovački slap, Ekokampus u Puljanima, posjetili smo i hidroelektranu Jaruga. Učenici nižih razreda sudjelovali su u sljedećim radionicama: “3 R – REDUCE, REUSE, RECYCLE”, “NOSI MI SE ZELENO”, “ČUDESNI SVIJET VRETENACA”, “DAJMO VIŠE ZA ŠIŠMIŠE” i stvarali likovne radove s motivima biljnog i životinjskog svijeta Krke. Sve što smo vidjeli, bilo je temelj za dalje proučavanje i istraživanje u okviru naših izvannastavnih aktivnosti. Aktivnosti je bilo puno: u školi smo uredili “Mediteranski vrt autohtonih biljnih vrsta”, ozelenili prostor škole, izrađivali suvenire na 3D printeru i tiskali motive flore i faune Krke na šalice na sublimacijskom printeru, reciklirali, kompostirali, izrađivali prirodne sapune, izradili turistički vodič na engleskom i talijanskom jeziku, imali izložbe radova. Ekoskupina je analizirala kvalitetu vode rijeke Krke, a mjerili smo i kvalitetu zraka u učionici. Improvizirale su se dramske situacije s temama o ekološkom ponašanju prema prirodi i suživotu čovjeka i prirode, a nastale improvizacije bile su dio procesne drame, dramskoga oblika u kojemu sudjeluje publika koja rješava zadane probleme. Škola je, za razliku od prošle godine, zahvaljujući ovom projektu, obilovala aktivnostima.

Kroz proučavanje značajki i senzibilnosti ekosustava rijeke Krke i složenog odnosa između ljudi i prirode, učenici su razvijali kritičko mišljenje i odgovornost prema svim živim bićima, shvatili su važnost održivog gospodarenja prirodnim resursima te stekli vještine samostalnog aktivnog djelovanja u svojoj školi i zajednici.

 


 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
 

 

 

 

preskoči na navigaciju