preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Krešimira IV. Šibenik

Login
Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 20. 4. 2010.

Ukupno: 352450
Ovaj mjesec: 999
Ovaj tjedan: 15
Danas: 15
Selo ili grad?
Učenici su međusobno razgovarali:" Gdje je bolje živjeti u selu ili gradu?"



 

 

 

 

 

KORISNI LINKOVI

 

 

 

Čitajte lektire u

elektroničkom  obliku!

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Static HTML
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MJERENJE KVALITETE ZRAKA U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Jelena Buđanec, 6. 6. 2022.

Učiteljica Informatike Nataša Miškov s učenicima na dodatnoj nastavi mjerila je kvalitetu zraka u našoj školi. Objasnila je kako je tekao tijek istraživanja:

„Željeli smo utvrditi utječe li određena količina biljaka na kvalitetu zraka. U te svrhe nabavili smo senzor BME 680 kod naših proizvođača e-radionice . Spojili smo ga sa malim računalom Arduino MKR 1000 i očitavali preko aplikacije Arduino. Senzor je mjerio temperaturu, zrak, vlažnost, nadmorsku visinu i kvalitetu zraka kroz električni otpor. Ta metoda mjerenja je novijeg datuma i na internetu sam našla nešto literature o načinu mjerenja. Prvo smo mjerili kvalitetu u učionici bez biljaka , a zatim i s biljkama. Nije bilo neke vidljive razlike. Smatram da je količina biljaka bila nedostatna za neku ozbiljniju razliku. Nakon mjerenja ustanovili smo da je senzor vrlo brzo počeo pogrešno mjeriti nadmorsku visinu. Kvalitetu zraka mjerio je dugo dok se očitovanja ne bi stabilizirala. Na kraju sam zaključila da bi senzor trebao mjeriti danju i noću nekoliko dana da bi dobili točne podatke, ali da u školi nemamo uvjete za takvo mjerenje. Odlučila sam pokušati kod kuće s dvodnevnim mjerenjem kako bi ustanovili točnost senzora. Taj tip senzora nažalost se više ne prodaje i žalim što nisam kupila senzor koji očitava isključivo CO2 jer smatram da bismo postigli bolje rezultate. Ostaje nam da isti pokus provedemo i u budućnosti. Očitanja senzora pratili su učenici petih, šestih i djelomično sedmih razreda.

Osim ovog pokusa svi učenici petih, šestih i sedmih razreda izrađivali su u programu Tinkercad suvenire za Nacionalni park Krka. Odabrali su karakteristične motive i izradili suvenir. Uspjele radove ispisali smo na 3 d pisaču Creality Ender 3.”

Prezentaciju rada možete vidjeti pod "opširnije".




Priloženi dokumenti:
Povratak_u_zelenu_buducnost.pptx (2.30 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
 

 

 

 

preskoči na navigaciju